Известие

Collapse
No announcement yet.

За температурата на двигателя 156 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
    Моята стоеше на 70 градуса. Смених термостата и сега стои пак на 70 градуса.
    Менте термостат ... на старата кола 3 термостата смених ....
    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
    Ramstein - Benzin
    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

    Comment


    • #17
      колеги моята държи на 76-77 градуса, но денс си поръчах нов термостат, в вторник ще дойде и ще го сменя,и ще пиша чпечетления, иначе на някой ако му върви термостат на 77 градуса на колата от подписа да звънка
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #18
        Смених термостат и вентилатор-резистор или там както се казва втората степен на перките за охлаждане на двигателя ...
        Та след смяната на термостата и този датчик се оказа че колата при постоянни 100-120 км/ч. поддържа нормалните 90 градуса,но при по-висока скорост веднага се покачва на 100....при изкачване на баир стрелката стига до последното разделение преди навлизане в червената зона или т.е. последната черна чертичка на дисплея.
        Едни ми казват,че всеки термостат работел оптимално при различна температура и това,че предният когато беше здрав закотвяше на 90 градуса не означава,че и новият работи оптимално на тези градуси.
        Давайте съвети ... ако ли не и аз вече не знам.
        Аааа за перката ... след смяната и тя отново се включва едва при достигане на 100 градуса или т.е. отново липсва първата степен която включва перката на 90 градуса.
        И сега ако ме разбра някой ...
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
        140 HP + Chip Tuning -> ex
        Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
        Born to make me happy

        Comment


        • #19
          колега доколкото знам трябва да заковава около 90 градуса, а на пета предавка с 100-120 трябва дори да спадне температурата, не е нормално по мое мнение
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
            Дизела по принцип трябва да държи по висока темпереатура моя ако студено и няма задръствания седи 70 - 80 малко да има веднага 88,9 - 90 при големи задръсвания и като види голем баир каде 100 карай лятото така . ...
            Дизелът, както и всеки нормален двигател, на който му е изправна охладителната система и датчиците, си държи ПОСТОЯННА температура, когато загрее. Единствено зимата може да падне леко, ако се слускаш на скорост по баир надолу. Другото са прецакани датчици, термостати, радиатори и т.н.
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
              Дизелът, както и всеки нормален двигател, на който му е изправна охладителната система и датчиците, си държи ПОСТОЯННА температура, когато загрее. Единствено зимата може да падне леко, ако се слускаш на скорост по баир надолу. Другото са прецакани датчици, термостати, радиатори и т.н.
              Знам въпроса че държи по висока температура от бензина
              sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
              Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

              И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
              Ramstein - Benzin
              https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bella Покажи съобщение
                Смених термостат и вентилатор-резистор или там както се казва втората степен на перките за охлаждане на двигателя ...
                Та след смяната на термостата и този датчик се оказа че колата при постоянни 100-120 км/ч. поддържа нормалните 90 градуса,но при по-висока скорост веднага се покачва на 100....при изкачване на баир стрелката стига до последното разделение преди навлизане в червената зона или т.е. последната черна чертичка на дисплея.
                Едни ми казват,че всеки термостат работел оптимално при различна температура и това,че предният когато беше здрав закотвяше на 90 градуса не означава,че и новият работи оптимално на тези градуси.
                Давайте съвети ... ако ли не и аз вече не знам.
                Аааа за перката ... след смяната и тя отново се включва едва при достигане на 100 градуса или т.е. отново липсва първата степен която включва перката на 90 градуса.
                И сега ако ме разбра някой ...
                Като при мене 90 качва и на 100 отваря втория кръг на баир
                sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                Ramstein - Benzin
                https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                  Знам въпроса че държи по висока температура от бензина
                  Ако всичко е наред и бензиновия, и дизеловия двигател трябва да работят при температура около 90 градуса.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от bo Покажи съобщение
                    Ако всичко е наред и бензиновия, и дизеловия двигател трябва да работят при температура около 90 градуса.
                    Няма как да бачкат на 90 градуса - качва се поне до 100 в големи задръствания термостатите имат 2 кръга единия мисля след 90 до 2 отваря малкия а големия каде 98 градуса тогава е нормално на 90 може да леко задръства баир лек продължителен карай прим.Асеновград смолян 3та,4та тогава в баира най - качва ....
                    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                    Ramstein - Benzin
                    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                    Comment


                    • #25
                      А можем просто да прочетем тук без да гадаем 98 градуса и т.н.
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=9365
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                      ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                      Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                        Няма как да бачкат на 90 градуса - качва се поне до 100 в големи задръствания термостатите имат 2 кръга единия мисля след 90 до 2 отваря малкия а големия каде 98 градуса тогава е нормално на 90 може да леко задръства баир лек продължителен карай прим.Асеновград смолян 3та,4та тогава в баира най - качва ....
                        Хайде да пробваме на който искаш баир да ми качиш над 90-94 градуса макс.
                        В задръстване най-голямата отчетена температура е около 98.
                        А с пуснат климатик твърдо 90!
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Bella Покажи съобщение
                          Смених термостат и вентилатор-резистор или там както се казва втората степен на перките за охлаждане на двигателя ...
                          Та след смяната на термостата и този датчик се оказа че колата при постоянни 100-120 км/ч. поддържа нормалните 90 градуса,но при по-висока скорост веднага се покачва на 100....при изкачване на баир стрелката стига до последното разделение преди навлизане в червената зона или т.е. последната черна чертичка на дисплея.
                          Едни ми казват,че всеки термостат работел оптимално при различна температура и това,че предният когато беше здрав закотвяше на 90 градуса не означава,че и новият работи оптимално на тези градуси.
                          Давайте съвети ... ако ли не и аз вече не знам.
                          Аааа за перката ... след смяната и тя отново се включва едва при достигане на 100 градуса или т.е. отново липсва първата степен която включва перката на 90 градуса.
                          И сега ако ме разбра някой ...
                          Аз само не разбрах, след като старият термостат ти е заковавал 90гр. що си го сменил?
                          Само ще кажа, че след като смених термостат който е комплект с датчик показанията на уреда на таблото бяха +5/6гр. от реалните. Монтирах старият датчик и всичко е ОК.
                          Във връзка с това, сигурен ли си, че при показание 100гр. ти включва 2 а не 1 степен?
                          За да разбереш дали ти работи 1 степен, запали двигателя, включи климатика и премери напрежението на клемите на вентилатора, ако е около 7волта значи 1степен работи.
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • #28
                            смених вчера термостата, доволен съм мн, бързо загрява, държи малко под 90 градуса постоянно, на вернет е, ще пиша кка се е отразило на рахода и дали след няколко дена
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                              Знам въпроса че държи по висока температура от бензина
                              И двата вида двигатели държат почти еднакви температури. Друг въпорс е, че дизелът като цяло грее по-малко и достига работна температура по-бавно от бензина. За сметка на това прегряването при дизелите е доста по драматичен момент
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                                смених вчера термостата, доволен съм мн, бързо загрява, държи малко под 90 градуса постоянно, на вернет е, ще пиша кка се е отразило на рахода и дали след няколко дена
                                И моята стрелка стои малко преди 90гр. Предполагам, че това е 87гр. кадето е максималното отваряне не термостата. Всъщност го дават 86-90гр. макс.
                                Представяш ли си сега 5/100 градско.
                                sigpic
                                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                                147 JTDm 140-Малката манекенка
                                GT- JTDm 150

                                Comment

                                Working...
                                X